Weer thuis

13 april 2015 - Lelystad, Nederland

Hallo allemaal,

Dit zullen de laatste zinnen zijn binnen dit reisblog. Ben weer thuis en heb net de ontbrekende foto's over Laos ed. op het blog gezet. (Kijken dus!) De tijd is zo vreselijk snel gegaan, dat ik nog nauwelijks besef dat ik al weer terug ben. Heb twee redelijk goede vluchten gehad; eerst van Bangkok naar Dubai (vertrek  11/4, 01.20 uur lokale tijd, 6,5 uur) en na vier uur oponthoud, weer verder naar Amsterdam (ook 6,5 uur), waar ik zaterdagmiddag, moe maar tevreden, aankwam. Door de vele slechte nachten van de afgelopen tijd ben ik nog niet helemaal in topconditie en vreemd genoeg speelt de jetlag nu veel meer op dan op de heenreis naar Nieuw Zeeland. Ga deze week langzaam starten om er volgende week weer, gezond en met volle energie, tegen aan te kunnen gaan. Verheug mij er op, een ieder van jullie, hopelijk binnen afzienbare tijd, weer te ontmoeten! Wil mijn reisblog afsluiten met iedereen te bedanken voor het trouw en enthousiast volgen van mijn reisblog. Heb ontzettend leuke reacties mogen ontvangen, zowel via het reisblog als privé. Hartstikke leuk en hartverwarmend! Alleen al door jullie medeleven, zou ik zo weer opnieuw op stap kunnen gaan. Laat ik dit echter voorlopig maar niet doen, anders kom ik er thuis niet meer in. Geintje, ik vind het ook wel lekker om weer thuis te zijn! Heb echter mijn passie voor reizen, nieuw vuur in geblazen en deze reis zal hopelijk echt niet mijn laatste zijn. Jullie zijn dus nog niet van mij af!

Groeten,

Casper

1. Doret:
    13 april 2015
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent en ik ben blij dat je volgende week weer op school bent
  2. Marga:
    Hi Casper,
    Je bent weer heelhuids thuis, welkom,we hebben je gemist op school!
    Groetjes van Marga
  3. Rob Bisseling:
    13 april 2015
    Casper, alles is goed gegaan hier :-)
  4. Celia:
    13 april 2015
    Gezellig dat je weer thuis bent. Ik heb zin om je weer te zien!
  5. Berthe:
    13 april 2015
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Ben benieuwd naar de "live-versie" van de verhalen. Tot maandag.
    Berthe
  6. Jack en arina:
    Hai Casper,
    Ik heb genoten van de verhalen in je blog.
    Dank je dat we van jouw reis mee mochten genieten.
    Tot gauw
  7. Rensje en Es:
    17 april 2015
    Hola de Casper.
    El conocimiento es poder , pero la mentalidad es más . Esto es lo que han demostrado en este viaje. Felicitaciones. Otro punto enumeró su lista de cubo .

Zoals je heb gezien zijn wij begonnen aan een nieuwe uitdaging. Wellicht zien wij je binnenkort.