In Nieuw Zeeland

8 februari 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een lange vliegreis (30 uur) met veel vertragingen dan toch veilig in Nieuw Zeeland aangekomen. Emiraten is prima, maar waarom moet iedereen tegelijkertijd naar NZ?  Zijn na aankomst meteen naar ons hotel in de buurt van de airport gereden. Wonder boven wonder heel weinig last van jetlag gehad. Was ook hier weer 05.00 uur local time wakker. Hebben zondag de camper opgehaald en zijn met onze ontdekkingstocht van het noorden van het Nortnern IJsland begonnen. Jammer dat het weer niet helemaal meewerkte. Bewolkt en zo'n 18 graad C. Even wennen aan het links rijden en de breedte van de camper. Gelukkig zijn hier minder fietsers, anders hadden we er allang een aan de linkerzijde meegenomen. Zitten nu, maandag 09.00 uur local time in Orewa Beach, zo'n 60 km ten noorden van Auckland (het tijdverschil met jullie bedraagt precies 12 uur). Typ dit verhaal op een bankje met uitzicht op de Pacific. Heel relaxed. Ga het ontbijt klaar maken en dan verder noordwaards

1. John:
    8 februari 2015
    Geweldig man.lees met interesse je verhaal. Geniet ervan maar kom heel terug. Groetjes John.
  2. Rob Bisseling:
    Casper,
    Is het nog gelukt alles in je Rrive te krijgen?
  3. Rob Bisseling:
    9 februari 2015
    Hoi Casper, mooie camper en het ziet er compact uit. Niet zo'n bakbeest waarmee het onhandig manoeuvreren is. Je gaat een mooie tocht tegemoet, want het schijnt een van de mooiste landen ter wereld te zijn met adembenemende vergezichten. Als ik zo kijk lijkt de omgeving een beetje op Noord-Frankrijk -:), dus waarom zo ver weg -:). Geniet van de natuur, want die moet bijzonder zijn. Alles gelukt met overzetten naar je drive?
  4. Rene van Buiten:
    9 februari 2015
    Goed te lezen dat je uiteindelijk goed bent aangekomen. Met enthousiasme lees ik je ervaringen. hoop er inspiratie uit te halen om ooit ook nog eens in NZ en Australië te bezoeken
  5. Wim:
    9 februari 2015
    Geweldig te vernemen dat het je goed gaat, geniet en kijk uit voor de eenzame fietsers. Vr Gr.
  6. Marian Bos:
    9 februari 2015
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aan gekomen. Lekker genieten mooie foto's maken en oppassen met de fietsers Ha Ha
  7. Ramiro:
    Top Casper!! Camper en uitzicht zien er goed uit. EnjoY
  8. Paul en Hijlda:
    9 februari 2015
    fijn dat jullie gezond zijn aan gekomen, geniet van alle mooie momenten en hartstikke leuk dat je ons op de hoogte houdt.
  9. Don en Rinny:
    9 februari 2015
    Uitzicht ziet er inderdaad top uit vanuit de camper! Veel plezier!
  10. Celia:
    9 februari 2015
    Ik ben echt niet jaloers. Het is veel leuker om aan de Zangvogelweg te zijn met uitzicht op rokende pubers op een schoolplein, dan op een bankje met uitzicht op de Pacific...
  11. Jack en arina:
    Hoi Casper en broer,
    Geniet er van; we gaan jullie volgen en genieten van jullie belevenissen en mooie foto's.
  12. Jeroen:
    10 februari 2015
    Hoi Cas en Eef, fijn dat jullie heelhuids aangekomen zijn. Het was toch best veel water waar jullie overheen moesten... Wat ik nog mis zijn de foto's van Maori-schoonheden, zou je daar nog even aan willen werken Cas? pas goed op elkaar broertjes en geniet van de vrijheid.