Tussendoortje

9 maart 2015 - Nadi, Fiji

Hallo allemaal. Bijgaand  nog enkele foto's van mijn helikoptertocht over de Milford Sound en de daarbij in de buurt gelegen gletsjers en misschien nog een video (als dit met mijn beschikbare WIFI-tijd uitkomt. Anders volgt dit later). Mijn belevenissen op Fiji zullen binnenkort volgen. De foto's staan onder reeds gepubliceerde foto's en hebben geen titel, maar zijn allemaal gedurende de boottocht en helikoptervlucht gemaakt. Een stukje natuurschoon uit NZ.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carina:
    Hoi hoi,

wat een fantastische foto's, Cas. Lijkt me heel bijzonder zo met een helicopter tussen de bergtoppen te vliegen. Wat een uitzicht! Eric en ik hebben in Afrika een helicoptervlucht over de Victoria watervallen gedaan. Gillend duur, maar heel spectaculair. Zo'n vlucht in de bergen vergeet je nooit meer.
    He, fijne dagen en tot mailens Carien
  2. Rob Bisseling:
    9 maart 2015
    ..........wil je al verhalen van school horen? Heb je al heimwee :-)
  3. Marja:
    9 maart 2015
    Wat een prachtige landschappen! en jij ziet er ook wel leuk uit Casper. Beetje te bruin??? Geintje, geniet er van
  4. Franscal:
    10 maart 2015
    Wat een mooie foto's en lekker bezig hoor.
  5. Theo en Els Ernst:
    17 maart 2015
    Hai Casper,
    we hebben ff een weekje Frankrijk gedaan bij de broer en schoonzus van Els. Niet dat geweldige weer hier, maar ff weg = ook wel weer plezierig. Zijn nu "de schade" van de "le(e)sstof" aan het inhalen en weten nog steeds één ding zeker: ijs en weder dienende weer een keer terug naar het zuidelijk halfrond.
    Nog veel plezier met reizen en genieten.